3 vinkkiä yrityksille, jotka haluavat kasvattaa näkyvyyttään sosiaalisessa mediassa

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kaupallinen yhteistyö: Meltwater

Keskustelimme Hesburgerin sosiaalisen median päällikön, Petteri Pohjosen, kanssa asiakkaiden kuuntelemisen tärkeydestä. Videolla Petteri jakaa kolme konkreettista vinkkiä yrityksille, jotka haluavat kasvattaa näkyvyyttään sosiaalisessa mediassa. Merkittävänä osana onnistunutta tekemistä korostuu asiakkaan tunteminen.

Hesburger hyödyntää asiakaspalautetta monipuolisesti myös tuotekehityksessä, jolloin he saavat asiakkaan äänen kuuluviin ja osaksi jokapäiväistä tekemistä. Lue lisää: https://www.meltwater.com/fi/case-study/hesburger/

 

Jaa

Vaikuttajasta

Meltwater

Jätä kommentti