4 kuumottavinta haastetta B2B -yrityksen markkinoinnissa?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
  1. Ostaja jää etäiseksi ja segmentointi pinnalliseksi. Ei tiedetä mitä ostaja toivoo, pelkää tai millaisia haasteita hänellä on.
  2. Sisällöntuotanto on organisaatiolähtöistä ja vieraannuttavaa.
  3. Uskallus uupuu. Edelleen pöjötetään brändin takana kraka kireällä, vaikka pitäisi uskaltaa olla aito ja luoda luottamusta.
  4. Jakelu on vaatimatonta. Luullaan, että yksi postaus/lähetyskerta riittää herättämään huomion.

 

Digivinkit viikoittain YouTube-kanavalta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti