Myyntijohtajan aamukahvilla aamukahvivieraana Pia Rautakorpi – Puhetta asiakasarvosta kasvun kirittäjänä

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

“Avainkysymys on se, miten me yrityksinä luomme asiakkaillemme arvoa, miten mittaamme toimintaamme ja ymmärrämme sen, mitkä teot vaikuttavat arvon rakentumiseen ja positiiviseen kassavirtaan.”

#Myyntijohtajan_aamukahvilla#podcast’ssa puhutaan Pia Rautakorven kanssa asiakasarvosta, ja kuinka se auttaa yrityksiä kasvuun ja kannattavampaan liiketoimintaan.

 

Pia nostaa keskustelussamme erityisen tärkeänä esiin sen ☝🏻, etteivät kassavirta, kasvu ja kannattavuus ole tavoitteita, vaan lopputulos toiminnasta. Yrityksissä tuleekin miettiä, mitkä tavoitteet ja toimintamalli vievät näihin haluttuihin lopputuloksiin.

Pia muistutti myös Teknologiateollisuus – Technology Industries of Finland ja Ensto hallitusten puheenjohtajan Marjo Miettisen Asiakasarvon Rakentajat -aamussa esiintuomaa näkemystä siitä, kuinka tämän päivän bisnes on samaan aikaa 100 metrin aitoja, 1500 metrin sprinttijuoksua ja maratonia. Jotta yritysten kunto kestää pitkän matkan, mutta mahdollistaa myös pikaiset spurtit, niillä täytyy olla läpinäkyvä systeemi, joka auttaa ja helpottaa tekemään nopeita päätöksiä muuttuvassa ympäristössä.

🎧 Kuuntele inspiroiva ja mukaansatempaava keskustelu kokonaisuudessaan Soundcloudista, Apple Podcasteista tai Spotifysta.

Jaa

Vaikuttajasta


Offering leader, Podcaster
Nordcloud Oy
#myyntijohtajuus #markkinointi
#b2basiakaskokemus

Minna Ruusuvuori on asiakaskeskeisen myynninjohtamisen ammattilainen. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus vaativista myynnin ja markkinoinnin tehtävistä erilaisista digitalisaatio-, ohjelmisto- ja palveluyrityksistä. Tällä hetkellä hän toimii teknologiayhtiö Nordcloudissa kaupallisena johtajana vastuullaan liiketoimintasovellukset ja design -palvelut. Digitaalisuuden nitominen osaksi uusia liiketoimintamalleja on hänelle sydämen asia, sillä hän uskoo kokonaisvaltaiseen ajatteluun yritysten menestyksen lähteenä. Minnan erityisenä intohimona on asiakaskokemuksen syvimmän olemuksen ymmärtäminen ja sen kehittäminen B2B-liiketoiminnassa. Hän on tutkinut hyvän B2B-kokemuksen anatomiaa suomalaisissa yrityksissä ja on yksi viiden asiantuntijan muodostamaa kirjailijaryhmää, jonka teos ”Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B -johtajan” opas julkaistiin keväällä 2021 (Alma Talent). Lisäksi Minna pyörittää myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen teemoja monipuolisesti käsittelevää Myyntijohtajan aamukahvilla -podcastia.

Kommentointi on suljettu