AJATUSJOHTAJUUS –VALMENNUS 3 X 2,5h

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

KENELLE:

  • Yritysten johdolle sekä avainhenkilöille ja asiantuntijoille, yhteensä 8-16 osallistujaa.


VALMENNUKSET:

  • Kolme 2,5 tunnin käytännönläheistä valmennuskertaa hyödyntäen interaktiivisia etätyökaluja, kuten Zoom tai Whereby.
  • Valmennuksissa tavoitteena kasvattaa osallistujien ymmärrystä ajatusjohtajuuden hyödyistä, rohkaista viestimään omasta asiantuntijuudestaan sekä edustamansa organisaation teemoista ulospäin omalle verkostolleen sekä löytää omat tapansa puhua valitsemistaan aiheista.
  • Käytännön harjoitukset sisältävät muun muassa vaikuttavan LinkedIn –julkaisun kaavan, jolla saa parhaan mahdollisen näkyvyyden omille ajatuksilleen.
  • Osallistujat saavat lyhyen ennakkotehtävän, jossa pääsevät pohtimaan omia kiinnostuksen kohteitaan sekä osaamisalueitaan.
  • Valmennuksissa on valmentajan alustuksen lisäksi pari- ja ryhmätehtäviä sekä aikaa omalle, valmentajan tukemalle työskentelylle.
  • Valmentajana Bonfire Agencyn toimitusjohtaja, kouluttaja ja tietokirjailija Laura Pääkkönen.


LOPPUTULEMANA:

  • Osallistujat ymmärtävät askelmerkit oman ajatusjohtajuuden rakentamiselle hyödyntäen tärkeimpiä ammatillisia some-kanavia
  • Osallistujat tiedostavat heille itselleen ominaisimmat sisältöteemat, joista he voivat luonnollisesti viestiä ulospäin omalle verkostolleen
  • Osallistujat osaavat rakentaa some –julkaisunsa siten, että niillä on kattava vaikuttavuus ja ne saavat aikaa vuoropuhelua


Hinta:
 7500€ + ALV (hinta 8–16 henkilölle)

Hinta sisältää:

  • Valmennusten ennakkovalmistelut yhdessä yrityksen yhteyshenkilön kanssa
  • Suunnittelun ja materiaalin valmistelun
  • Ennakkotehtävät osallistujille ja niiden purkamisen ennen valmennuksia
  • 3 x 2,5 tunnin etävalmennukset
  • Kaikki valmennuksissa esitettävät materiaalit
  • Tekninen toteutus ja lyhyt perehdytys käytettävään alustaan

 

Jaa

Vaikuttajasta

Laura Pääkkönen

Toimitusjohtaja
Bonfire Agency & Bonfire.fi
#Ajatusjohtajuus #Asiantuntijaviestintä
#B2B-vaikuttajamarkkinointi

Kommentointi on suljettu