[Älyradio] #004 — Vieraana Kirsti Laasio, HappyOrNot

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Älyradio-podcastin neljännessä jaksossa vieraanani oli HappyOrNotin kehitys- ja markkinointijohtaja Kirsti Laasio.

HappyOrNot on Tampereelta lähtöisin oleva yritys, joka tarjoaa välineitä asiakas- ja työtyytyväisyyden mittaukseen. Yrityksen palveluita käytetään jo yli 120 maassa, ja asiakkaina on liuta kansainvälisiä jättiyrityksiä. Itse asiassa HappyOrNotissa on erityisen mielenkiintoista se, että se on yrityksenä tunnetumpi ulkomailla kuin Suomessa.

Miten tällaisen kasvuyrityksen liiketoiminta pidetään kasassa? Mitkä ovat asiakaspalautteen hyödyntämisen helmasynnit suomalaisissa yrityksissä? Ja pitäisikö tutuksi tullut hymiöpömpeli itse asiassa viedä jokaiseen kotiin makuuhuoneen nurkkaan?

Kysyin Kirstiltä muun muassa näitä:

Miten hyvin Suomessa hyödynnetään saatavilla olevaa dataa asiakaskokemuksen kehittämisessä?

Millä te HappyOrNotilla huolehditte siitä, että työntekijöillä pysyy homma hallussa ja asiakkaat saavat sitä laatua, mitä he odottavat saavansa?

Kasvuun ja laajentumiseen tarvitaan paljon rahaa. HappyOrNot sai viime syksynä 14,5 miljoonaa euroa kahdelta sijoitusyhtiöltä. Mihin olette käyttäneet kaikki nämä rahat?

PS. Jos et ole audion ystävä, löytyy koko jakso myös auki kirjoitettuna Salesforcen suomenkielisestä blogista.

PPS. Älyradiota voi kuunnella SpotifystaSoundCloudistaiTunesistaPodbeanista tai Suplasta. Uusi jakso ilmestyy joka toinen tiistai.

Jaa

Vaikuttajasta

Petteri Poutiainen

Maajohtaja
Salesforce
#Tekoäly #Digitalisaatio
#Muutosjohtaminen

Petteri Poutiainen on Suomen Salesforcen maajohtaja. Petteri on ollut mukana perustamassa useita yrityksiä, mm. joukkorahoituspalvelu Indesdorin, jonka lisäksi hän on toiminut yli 20 vuotta kansainvälisten IT yritysten johtotehtävissä. Petteriä inspiroivat digitaaliset liiketoimintamallit, start-up yhteistyö ja innovaatiokulttuuri sekä voittajatiimien rakentaminen. Petteri on myös Salesforcen suomenkielisen #ÄLYRADIO-podcastin isäntä.

Jätä kommentti