#Älyradio: Vieraana Kirsti Laasio, HappyOrNot

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tamperelainen HappyOrNot on siitä harvinainen yritys, että se on tunnetumpi ulkomailla kuin kotimaassa. Vaikka nimi ei ole tuttu, yrityksen päätuotteeseen eli niin sanottuun hymiöpömpeliin ovat lähes kaikki törmänneet kaupoissa, ravintoloissa ja lentokentillä. Asiakas- ja työtyytyväisyyden mittauspalveluita tarjoavan HappyOrNotin kehitysjohtaja Kirsti Laasio tietää, mitä nopea kansainvälistyminen vaatii – ja millaista on neuvotella sellaisten jättiyritysten kuin McDonald’s, Ikea tai American Express, kanssa. HappyOrNotin palveluita käytetään jo 120 maassa ja nälkää jatkaa kasvua riittää.

Millaisia strategisia valintoja kasvuyrityksen kannattaa tehdä jo startup-vaiheessa? Mitkä ovat Kirsti Laasion mielestä asiakaspalautteen hyödyntämisen helmasynnit suomalaisissa yrityksissä? Ja pitäisikö hymiöpömpeli itse asiassa viedä jokaiseen kotiin?

Jaa

Vaikuttajasta

Sami Lampinen

Maajohtaja
Salesforce
#Digitalisaatio #Myynti
#Ekosysteemit

Sami Lampinen on johtaja, joka on nähnyt läheltä ohjelmistoliiketoiminnan SaaS transformaation (Software as a Service). Hän on kirjoittanut kirjan - Revenue Growth Platform - siitä miten muut toimialat voivat valmistautua kohtaamaan vastaavan ja rakentaa liiketoimintansa OaaS mallille (Outcome as a Service). Mikään yritys ei pysty haastamaan toimialaa yksinään, siksi niiden pitää joko liittyä osaksi ekosysteemiä tai rakentaa sellainen asiakkaidensa ympärille. Kaiken keskiössä on asiakas, jonka ympärille yrityksen tulee rakentaa oma organisaatio asiakkaan elinkaarta mukaillen

Jätä kommentti