Asiakaskokemuksen mittari: Lupausten antaminen ja niiden lunastaminen

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kuinka nopeasti myynnin ja markkinoinnin ponnistelut hurahtavat viemäristä alas, mikäli asiakaspalvelu sakkaa? Yrityksen menestyksen mitta piileekin asiakkaan kokemuksessa yrityksestä kokonaisuudessaan.

Sen sijaan, että ajateltaisiin asiakkaan matkaa vanhan (ostoprosessi)suppilon muodossa, tulisi miettiä yrityksen toimintoja siten, että asiakas on koko ajan keskiössä. Kun asiakas on keskiössä, hän on kosketuksissa kaikkiin yrityksen toimintoihin vuorotellen ja eri järjestyksessä kuin yrityksessä on totuttu ajattelemaan.

Asiakaskokemuksen parantaminen: Mitä sulavammin yrityksen toiminnon pelaavat yhteen, sitä tyytyväisempiä asiakkaita saadaan palvella.

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti