Mikä yhdistää hyvät asiakaskokemukset ja työntekijäkokemukset?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus, mitä yhteistä näillä on?

Miten hyvien kokemusten syntymistä johdetaan?

Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että se tähtää ensisijaisesti hyviin työntekijäkokemuksiin?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna käsittelee työntekijäkokemusten johtamista ja niiden vaikutusta asiakaskokemuksiin – kenties yllättävästä kulmasta.

Jakson sisältö:

  • Kokemuksen tuottamisen haaste
  • Missä kokemukset syntyvät
  • 4 tärkeää asiaa hyvien kokemusten johtamisessa euroiksi
  • Tyytyväisyyden ja innostuksen välinen ero
  • Tunnetason sitoutuminen ja kokemukset

Jakson kesto: 15:12 min

Jaksossa mainitut linkit:

Strategisesti ideaalit ammattilaiset

Kivakulttuuri vai strateginen kulttuuri

Trainers’ Housen Kirsi Ranin blogiartikkeli asiakaskokemuksesta

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. Susanna tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on Susanna Rantasen kehittämä konsepti modernin työnantajabrändin rakentamiseen.

@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.

Kaikki jaksot, kuuntelulinkit ja shownotesit löytyvät Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin verkkosivuilta >>

Susannan muut sisällöt Bonfire.fi:ssä >>

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti

TILAA BONFIRE.FI -UUTISKIRJE!

Saat sähköpostiisi joka kuukausi bisneselämän ajankohtaisimmat puheenaiheet ja kiinnostavimmat sisällöt!