Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus, mitä yhteistä näillä on?
Miten hyvien kokemusten syntymistä johdetaan?
Mitä hyötyä yritykselle on siitä, että se tähtää ensisijaisesti hyviin työntekijäkokemuksiin?
Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna käsittelee työntekijäkokemusten johtamista ja niiden vaikutusta asiakaskokemuksiin – kenties yllättävästä kulmasta.
Jakson sisältö:
- Kokemuksen tuottamisen haaste
- Missä kokemukset syntyvät
- 4 tärkeää asiaa hyvien kokemusten johtamisessa euroiksi
- Tyytyväisyyden ja innostuksen välinen ero
- Tunnetason sitoutuminen ja kokemukset
Jakson kesto: 15:12 min
Jaksossa mainitut linkit:
Strategisesti ideaalit ammattilaiset
Kivakulttuuri vai strateginen kulttuuri
Trainers’ Housen Kirsi Ranin blogiartikkeli asiakaskokemuksesta
Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. Susanna tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on Susanna Rantasen kehittämä konsepti modernin työnantajabrändin rakentamiseen.
@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.
Kaikki jaksot, kuuntelulinkit ja shownotesit löytyvät Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin verkkosivuilta >>