Digimarkkinoinnin kaksi tärkeintä tehtävää!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kuulen vieläkin päivittelyitä siitä, että sosiaalinen media on paikka, jonne kerrotaan vain kuulumisia ja missä messuilla satutaan milloinkin olemaan. Mutta somekanavat ovat palstatilaa siinä missä muutkin perinteiset printtimediat, ja printin tavoin näkyvyys ei tule ilmaiseksi.

Onneksi euromääräinen kustannus on helpommin skaalattavissa ja kohderyhmät tarkemmin haettavissa. Asiakkaasi ovat digikanavissa, joten miksi et olisi sinäkin? Ja sitten kun olet asiakkaasi sieltä löytänyt, älä unohda heitä! Uudelleenmarkkinointi ja aktiivinen vuorovaikuttaminen ajaa asiakkaan myyntifunnelin loppua kohti!

Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti