Eihän markkinointia voi automatisoida?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Markkinoinnin automaatio on tyhmä termi! Eihän niin luovaa työtä kuin markkinointi, voi edes automatisoida. Järjestelmästä, joka automatisoi markkinointiviestinnän jakelua, on kuitenkin kiistattomasti hyötyä. Järjestelmällä voidaan:

  1. Säästää yrityksen aikaa. Viestintää ja asiakaspalvelua voidaan automatisoida, jolloin käsin lähetettyjen viestien määrä vähenee. Asiakkaat saavat tarvitsemansa viestin automaattisesti ja juuri silloin kun tarvitsevat.
  2. Koska asiakkaat saavat viestin juuri silloin kun tarvitsevat, se parantaa myös itse asiakaskokemusta. Markkinoinnin automaation tarkoitus ei ole spämmätä, vaan ajoittaa viesti juuri asiakkaalle sopivaan hetkeen.

 

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti