Bonfire.fi

Ensivaikutelma ratkaisee – myös digikanavissa?

Ensivaikutelma ratkaisee, tai ainakin niin sanotaan. Jo aikojen alussa olemme luottaneet tilanteista saamaamme ensivaikutelmaan, jottemme vain päädy tiikerin päivälliseksi. Ensivaikutelma on edelleen tärkeä – myös yritysten vinkkelistä:

  1. Asiakas (ihmiset) eivät mielellään luovu jo kertaalleen muodostetusta mielikuvasta (ja mielipiteestä). 
  2. Myyntityötä tekeville on huomattavasti miellyttävämpää, kun tulevan asiakkaan tunnelmat yrityksestä ovat jo etukäteen positiivisesti virittyneet.

Näin digikaudella on kuitenkin haastavaa se, ettemme tiedä varmasti missä kanavassa tuleva asiakas saa ensivaikutelmansa! Kuinka siis sinä pidät huolen siitä, että kanavasta riippumatta ensivaikutelma on positiivinen ja yrityksesi tarinaa tukeva?

Tiina Räisänen

Verkkoasema Oy

Toimitusjohtaja, sanansaattaja

Lisää vaikuttajalta Tiina Räisänen


Lisää kategoriasta Myynti ja markkinointi