Hämmennä helposti asiakastasi

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Asiantuntijaorganisaatioiden viestinnän haasteena on usein juurikin asiantuntijuus. Ollaan niin syvällä omassa osaamisessa, että asiakkaille on vaikeaa viestiä yksinkertaisesti. Tämän huomaa erityisesti silloin, kun on ostamassa asiantuntijapalveluita. Usein tarjouspyyntöön vastaillaan monisivuisella ja monimutkaisella tarjouksella, joista on vaikeaa saada selkoa.

Lopeta asiakkaasi hämmentäminen ja investoi tuotteistamiseen! Tuotteistaminen tarkoittaa sitä, että palvelullesi on kuvattu:

  1.  Selkeä hinta
  2.  Hyöty. Mitä lisäarvoa asiakkaasi saa palvelusi ostamisesta?
  3.  Selkeä toimitusprosessi ja sisältö.

 

Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti