Henkilöbrändi – yrittäjä tai asiantuntija kohinan keskellä

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Henkilöbrändi, asiantuntijabrändi, vaikuttajabrändi?

Miksi yrittäjän tai asiantuntijan kannattaisi rakentaa oma henkilöbrändi tai asiantuntijabrändi?

Miten henkilöbrändi rakennetaan?

Miten varmistetaan, että yrittäjä tai asiantuntija pysyy yleisönsä mielessä silloinkin, kun saman yleisön huomiosta alkaa kilpailemaan yhä useampi taho?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa Susanna Rantanen kertoo, miten hän on itse hyödyntänyt sosiaalista mediaa ja sisällön tuottamista yrittäjyytensä alusta alkaen, ja mistä kaikki ylipäätään sai alkunsa. Hän jakaa oman tarinansa kautta kokemuksia ja vinkkejä siitä, miten henkilöbrändiä tai asiantuntijabrändiä voidaan rakennetaan ja kertoo myös, mitä hyötyä tästä panostuksesta on hänelle itselleen yrittäjävuosien aikana ollut.

Jakson kesto: 24:16 min

Jakson tarkempi kuvaus ja lisätietoa sisällöstä >>

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on moderneille kasvuyrityksille ja moderneille HR-ammattilaisille suunnattu podcast. Susanna tarjoilee liiketoimintalähtöistä ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on Susanna Rantasen kehittämä konsepti modernin työnantajabrändin rakentamiseen.

@rantanensusanna jakaa viikoittain käytännön vinkkejä, ideoita ja kokemuksia siitä, miten yritys voi vaikuttaa määrittämiinsä talent-yleisöihin modernin työnantajabrändin rakentamisen, eli tarinallistamisen ja HR-sisältömarkkinoinnin keinoin.

Kaikki jaksot, kuuntelulinkit ja shownotesit löytyvät Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin verkkosivuilta >>

Susannan muut sisällöt Bonfire.fi:ssä >>

 

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti