Ihan Diginä #3 – Miten LinkedIn ja Social Selling liittyvät B2B-myyntiin? | Vieraana Tom Laine

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kun lähdet luomaan omaa henkilöbrändiäsi, kysy ensin itseltäsi:
Mikä on sinun miksi?

Ihan Diginä -sarjan 3. jaksossa vieraanani on sosiaalisen myynnin guru Tom Laine, jonka kanssa perehdytään Social Sellingin saloihin.
Mitä se on, miten se hyödyttää yritystä ja miksi sitä kannattaa tehdä?
Jaksossa paljastetaan myös myyjien ikivanha 3-2-1- malli, joka on siis ollut olemassa ainakin niin kauan kuin somea on tehty.

Tästä mukaan Tomin teesit B2B-myynnin johdolle:
✏️ Uudet mittarit, joilla mitataan henkilökohtaista tekemistä, eikä vain yrityksen perinteistä myyntiä.
✏️ Varatkaa aikaa. Sosiaalinen myynti on enemmän maratoni kuin pikajuoksu.
✏️ Tue henkilökuntaa mielellään oman esimerkin kautta. Järjestä koulutuksia ja tuota materiaalia, joka auttaa tekemään työtä paremmin

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti