Ihan Diginä #6 – Kuinka Lämpöpumppumies rakensi vuoden myyntiorganisaation? | Vieraana Matti Perkkiö!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kuinka pumpataan lämpöä myyntifunneliin ja tehdään firmasta vuoden myyntiorganisaatio? Kannattaa lähteä siitä liikkeelle, että ilmoittaudutaan kisaan mukaan! Uusimmassa Ihan Diginä -jaksossa vieraana on itse Lämpöpumppumies, Matti Perkkiö!

Ihan pelkällä kisaan ilmoittautumisella Lämpöykköstä ei kruunattu vuoden myyntiorganisaatioksi vuonna 2019, vaan voitto on tullut koko yrityksen henkilöstön tekemän työn kautta. Avainasemassa on ollut ihmiset, ja kaikki lähteekin liikkeelle hyvinvoivasta henkilöstöstä. Asiakkaan kuuntelemisestakin on jotain hyödytty, sillä tiedostamalla tarpeet ja huolet päästään jo seuraavalle tasolle ostoprosessissa. Digitalisaatiollakin on oma osansa, sillä kunnon työkaluilla pidetään talo tietoisena siitä missä mennään, eikä myydä toista lämpöpumppua eilen ostaneelle.

Näillä Matin kolmella myyntiteesillä lähdet rakentamaan omasta organisaatiostasi onnistujaa!

1. Mieti miten vakuutat asiakkaasi. Referenssit, videot ja asiantuntijanäkemykset voivat tuntua turhilta kuluilta budjettirivillä, mutta asiakkaat selaavat niitä läpi, vaikka välillä siltä ei tuntuisi.

2. Muista että kun kauppa on tehty, älä unohda asiakasta. Pese jälkipyykki kunnolla, niin saatat saada itsellesi mikrovaikuttajan, joka tuo lisämyyntiä!

3. Jos uskallat näyttää asiantuntijuutesi asiakkaalle, uskallat näyttää sen somessakin. Älä puhu vain kokoushuoneissa ja konttorilla, vaan tuo tietotaitoasi rohkeasti esille julkisestikin. Yleisö on suurempi ja mahdollisuudet rajattomat!

Lähde viemään yritystäsi kohti markkinajohtajuutta ja muista ilmoittautua kisaan mukaan, jos haluat vuoden myyntiorganisaatioksi!

Tsekkaa kaikki Ihan Diginä -jaksot Verkkiksen YouTube-kanavalta!

Jaa

Vaikuttajasta


Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Kommentointi on suljettu