Kuinka asiantuntijayritys menestyy markkinoilla?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Liiketoiminnan tarkoitus voi olla muutakin kuin pelkkä voittojen hamuaminen omistajilleen. Yritys kasvaa ja kukoistaa silloin, kun se pystyy hankkimaan uusia asiakkaita ja sen jälkeen pitämään asiakkaat tyytyväisinä. Miten tämä siis onnistuu?

Erityisesti asiantuntijayrityksessä uusien asiakkaiden hankkiminen toteutuu parhaiten silloin, kun osataan viestiä omasta ammattitaidosta kiinnostavasti ja ymmärrettävästi. Asiantuntijoiden osaamisen jakaminen vastikkeetta on monelle uudelle asiakkaalle vakuutus siitä, että asiantuntijat osaavat oman työnsä.

Asiakkaat pysyvät asiakkaina silloin, kun heidän tarpeensa tyydytetään eli he kokevat saavansa laadukasta palvelua. Erityisen tärkeää on siis tietää mitkä ovat asiakkaille merkityksellisiä laadun mittareita – henkilökohtaisuus, nopeus, alan huippuosaaminen, innovatiivisuus?

Asiantuntijayritykset voivat menestyä silloin, kun:

  1. He osaavat viestiä asiantuntijuudestaan.
  2. Ymmärtävät aidosti asiakkaitaan.

 

Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti