LinkedIn vuonna 2020? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

LinkedIn on liike-elämän suosituin sosiaalisen median kanava. Koska siellä on mahdollista tavoittaa yrityselämän päättäjiä, se tietenkin kiinnostaa myyjiä ja markkinoijia.

LinkedIn kuitenkin kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, mutta miten? Mikä on tärkeää LinkedIn:ssä vuonna 2020?

  1. Sisältömarkkinointi. Edelleen, sisältö ratkaisee pelin. Tekstisiällön lisäksi kannattaa hyödyntää videoita, niin natiivilatauksina kuin livelähetyksinäkin. Myös tiedostojen jakaminen on mahdollista.
  2. LinkedIn mahdollistaa jatkossa viestinnän määrätietoisen mittaamisen. Pelkän verkostoitumisen sijaan, tällekin kanavalle voidaan asettaa selkeitä (kaupallisia) tavoitteita.
  3.  Mainonnan kohdentamisen uudet mahdollisuudet.

 

Digivinkit tuoreena YouTube-kanavalta!

 

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti