Markkinoinnin automaatio: Ei pikavoittoja!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kaikki mestarit tuntevat tämän teesin: Ei uutta, vaan uudestaan! Timanttisiin tuloksiin tarvitaan aikaa, pitkäjänteisyyttä ja toistoja. Sama pätee myös (modernin) markkinoinnin tekemisessä. Perusasioiden palveleminen ja toistojen tekeminen ratkaisevat sen kuka lopulta voittaa asiakkaiden huomion.

Markkinoinnin automaatiosta voitaisiin puhua pitkään jo pelkästään järjestelmiä vertailemalla ja analysoimalla. Haluaisin kuitenkin yksinkertaistaa menestyksen askeleet 6-teesin listaukseksi, joka sisältää perusasioita ja toistoja:

  1. Tunne asiakkaasi
  2. Tunne itsesi
  3. Tuota asiakasta palvelevaa sisältöä
  4. Jakele
  5. Toista kohdat 3. ja 4.
  6. Ajoita oikein

 

Aivan oikein, ei aina uutta, vaan uudestaan! Menestystä matkallesi!

 

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti