Markkinoinnin tavoitteet on aina johdettava suoraan liiketoiminnan tavoitteista

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mitä enemmän toimintaympäristö muuttuu, sitä enemmän markkinoinnin ja myynnin tulee pelata yhteen. Ja mukaan oman osuutensa kolmantena antaa vielä viestintä.

Bonfiren Maria Sillanpään kanssa keskustelemme mm. näistä kysymyksistä:

  • Mikä on markkinointijohtajan rooli markkinoinnin ja myynnin yhteispelissä?
  • Pitäiskö markkinoilla olla vastaavat bonukset kuin myynnillä?
  • Miltä suomalainen markkinointikenttä näyttäytyy entisen googlelaisen näkökulmasta?
Jaa

Vaikuttajasta

Ossi Ahto

CMO
Touhula Varhaiskasvatus
#markkinointi
#kasvu #brändi

Ossi Ahto on tehnyt töitä markkinoinnin, viestinnän ja myynnin parissa 20 vuotta. Ossin työnantajina ovat aiemmin toimineet mm. Google, jossa Ossin vastuulla oli YouTuben liiketoiminta Suomessa sekä Hartwall, jossa Ossi lanseerasi Heinekenista Suomen ensimmäistä premium-olutbrändiä. Tällä hetkellä Ossi luotsaa Suomen suurimman päiväkotiketjun Touhulan markkinointia ja viestintää. Ossi on myös yksi Bulkista Brändiksi -kirjan kirjoittajista ja erityisen lähellä hänen sydäntään on markkinointi liiketoiminnan kasvun ajurina ja tähän liittyvät teemat. Vapaa-ajalla Ossin löytää triathlonin tai perheen parista.

Jätä kommentti

TILAA BONFIRE.FI -UUTISKIRJE!

Saat sähköpostiisi joka kuukausi bisneselämän ajankohtaisimmat puheenaiheet ja kiinnostavimmat sisällöt!