MENESTYS SYNTYY ASIAKASKOKEMUKSESTA -KIRJAN AVOIMET VIRTUAALIJULKKARIT 15.4. KLO 8.30-10.00

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Parhaat asiat syntyvät yhteistyössä. Yhteistyössä on syntynyt myös uutuuskirja Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas, viiden aiheeseen intohimoisesti suhtautuvan ammattilaisen kunnianhimoinen hanke.

Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti torstaina 15.4. klo 8.30-10.00. Tervetuloa mukaan! 

Tilaisuudessa teoksen kirjoittaneet Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä ja Riikka Tanner kertovat kirjan syntyprosessista ja sen keskeisistä teemoista. Luvassa keskustelua muun muassa siitä miksi asiakaskokemus on tärkeää myös yritysten välisessä B2B-liiketoiminnassa sekä asiakaskokemuksen johtamisen keskeisistä osa-alueista. Kirjaa varten haastateltiin lähes 50 suomalaista yritysjohtajaa, joiden opit ja huomiot tuovat kirjaan konkretiaa.

Kirjan esittelyä seuraa paneelikeskustelu, johon myös yleisö voi osallistua kysymyksillään.

Vaikka et pääsisi linjoille, ilmoittaudu rohkeasti mukaan täyttämällä lomakkeen kentät. Kaikki ilmoittautuneet saavat tallenteen tilaisuudesta.

Ilmoittautumaan pääset täältä!

Jaa

Vaikuttajasta

Bonfire

Kommentointi on suljettu