Mikä on markkinoinnin tarkoitus?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Modernissa markkinoinnissa on tapana kiinnittää kovastikin huomiota uusimpiin työkaluihin, teknologioihin, järjestelmiin ja kanaviin. Siinä tohinassa saattaa kuitenkin unohtua se ydinsyy miksi markkinointia tulisi yleensäkin tehdä. Markkinoinnin voima on siinä, että sen keinoin voidaan kuljettaa tarinoita tulevien asiakkaiden korviin, herättää tunteita ja jäädä mieleen. On selvää, että jos siinä onnistutaan, on itse myyntityön tekeminen huomattavasti helpompaa. Markkinoinnin tärkein tarkoitus onkin:

  • Luoda asiakkaita kiinnostavia tarinoita.
  • Herättää tunteita.
  • Kuljettaa tarinat asiakkaiden korviin.
Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä vastaus