Miksei digimarkkinointi tehoa?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Digimarkkinoinnin haasteet eivät kokemukseni mukaan liity niinkään teknologioihin, vaan uusia työkaluja ja järjestelmiä otetaan yrityksissä mielellään testiin. Sen sijaan keskustelut yrittäjien ja markkinoijien kanssa kääntyy yleensä yrityksen tapaan viestiä itsestään. Erityisesti b2b -yrityksen kärsivät edelleen korporaatiolähtöisestä markkinointiviestistä, joka ei säväytä edes markkinoijia itsejään. Tällä kertaa videolla aiheena kaksi haastetta, joihin b2b-yrityksen usein törmäävät:

  1. Rohkeus paljastaa ihmiset yrityksen takaa.
  2. Vieraannuttava viestintä.

 

Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti

TILAA BONFIRE.FI -UUTISKIRJE!

Saat sähköpostiisi joka kuukausi bisneselämän ajankohtaisimmat puheenaiheet ja kiinnostavimmat sisällöt!