Mistä työntekijäkokemus syntyy?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan työntekijäkokemuksien lähteistä. Työntekijäkokemus on tärkeää, sillä emme usko työnantajabrändeihin, joissa yrityksen todelliset työntekijäkokemukset eivät näy, eivätkä kuulu. Yritys, jonka työnantajabrändiviesteihin työntekijätkään eivät usko, epäonnistuu brändityössään.

Jakson sisältö:
?Mikä työntekijäkokemus on?
?Miten työntekijäkokemukset syntyvät?
?Eminen Työntekijäkokemusten lähteet -viitekehys ja työntekijäkokemusten syntyminen
?Hakijakokemukset osana työntekijäkokemusten kokonaisuutta

?Lue jakson kuvaussivu: emine.fi/podcast120
⏱Jakson kesto: 29:48 min

?Huom! Lataa Eminen Työntekijäkokemusten lähteet -nelikenttä PDF:nä: bit.ly/2Skcx4i

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista
Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle.

Tässä maanantaisin ilmestyvässä HR-markkinointi -podcastissa tarjoillaan liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi. Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä metodi työnantajabrändin rakentamiseen digitaalisen ajan kasvuyrityksille.

Vaikuttavan Työnantajabrändin rakentamisessa hyödynnetään sisältömarkkinointia, vaikuttavaa viestintää sekä sosiaalista mediaa kasvuyrityksen strategisesti ideaaliin kohdeyleisöön vaikuttamiseksi.

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti