Miten asiantuntijabrändi rakennetaan? Minun tarinani.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Miten asiantuntijabrändi rakennetaan?

Miksi joillain ihmisillä on “brändi” ja toisilla ei? Mitä he tekevät eri tavalla?

Mitä hyötyä asiantuntijabrändistä on?

Miten pienen yrityksen asiantuntijabrändi rakennetaan?

Miten asiantuntijabrändi rakennetaan?

Asiantuntijabrändini on syntynyt puhtaasti aktiivisen, pitkään jopa päivittäisen sisällöntuottamisen ja sosiaalisessa mediassa tapahtuvan sisältömarkkinoinnin keinoin. Bloggasin vuosia lähes joka päivä, ja huolehdin siitä, että tekstit saivat sosiaalisessa mediassa näkyvyyttä.

Vuosien varrella sekä kuluttajakäyttäytymisen muutos että sosiaalisten medioiden muutokset ovat muokanneet myös omaa tapaani optimoida sisältömarkkinointityötäni.

Omien kokemusteni ja saavutusteni perusteella voin kertoa, että aidosti yleisöön vaikuttava asiantuntijabrändi edellyttää selkeää teemavalintaa ja sinnikästä työtä profiloitumisen aikaan saamiseksi.

Brändäys myös tässä tapauksessa tarkoittaa joukosta erottumista. On tehtävä eri tavalla kuin muut ja usein myös paremmin, mitä muut.

Asiantuntijabrändin rakentaminen vie aikaa ja edellyttää systemaattista toteuttamistapaa. Satunnainen julkaiseminen ei tuota enää arvoa, mutta ei myöskään liian usein julkaiseminen. Tältä osalta muutos on ollut selkeä.

Eetterissä on tänä päivänä niin paljon sisältöruuhkaa, että julkaiseminen joka päivä tuottaa todennäköisesti hukkaa.

Kuuntele koko tarina, kokemukset, vinkit ja Susannan saavuttamat hyödyt sekä itselle että Eminelle tästä podcast-jaksosta.

Jakson sisältö

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa kerron:

  • Oman “brändin rakennus” -tarinani: mistä kaikki alkoi ja miten kaikki alkoi
  • Kun ymmärsin polkuajattelun merkityksen markkinoinnissa
  • Oman asiantuntijabrändin rakentamisesta Eminen brändin rakentamiseen
  • Oppimani systematiikka Vaikuttava Työnantajabrändi -konseptin takana
  • Mistä tiedämme, että markkinointityömme on ollut vaikuttavaa
  • Vaikuttava Työnantajabrändi -konsepti Eminen yritysbrändin rakentamisen metodina
  • 8 asiaa vaikuttavuuden aikaansaamisesta, jotka olen oppinut kokemuksen kautta

Jakson kesto: 59:18 min

Tarkempi kuvaus: https://emine.fi/podcast81

 

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti