Miten saada sisällöt yleisön ulottuville?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mikä on turhinta sisältöä? Se, joka ei tavoita yleisöään! Vaikka viestisi olisi kuinka timanttinen, on mahdollista, että se katoaa somen syövereihin. Tästä syystä on hyvä perehtyä valitsemiensa kanavien algoritmeihin eli sääntöihin kuinka ne toimivat. Jokaisella kanavalla on omat erityispiirteensä, jotka olisi hyvä tiedostaa ja ottaa huomioon sisältöä julkaistessa.

Somekanavien erityispiirteitä:

⭐️Varaudu siihen, että LinkedIn vaatii “engagement-aikaa”.

️Instagramissa kannattaa satsata ihmisiin, mikäli bisneksesi ei muuten ole konkreettista tai visuaalista.

⭐️Varaudu investoimaan euroja, mikäli halajat näkyvyyttä Facebookissa bisnessisällöillesi.

️Tubettaminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä ennenkuin näkyvyyttää alkaa sataa.

Lisää digivinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti