Myyntijohtajan aamukahvilla aamukahvivieraana Tatu Laine – 100 päivän kasvustartti

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mitä kasvujohtajan arki pitää sisällään ja millaisia asioita tapahtuu ensimmäisen sadan päivän aikana?

Peltaco Oy tuore kasvujohtaja Tatu Laine piipahti Kuopiosta #myyntijohtajan_aamukahville keskustelemaan kasvujohtamisen käytännön arjesta, iloista, haasteista ja onnistumisen edellytyksistä.

Tärkeimpänä nostona keskustelustamme poimin onnistuneessa kasvujohtamisessa sen oleellisimman eli punaisen langan 🔴 löytämisen valtavan kohinan keskeltä. Kun on valtavasti intoa, ajatuksia ja mahdollisia suuntia, kuinka löytää juuri se tuloksekkain suunta🔝, joka on paitsi menestyksekkään kasvun, myös kulttuurin ja hyvän fiiliksen säilyttämisen kannalta tärkein.

🎧 Kuuntele inspiroiva ja mukaansatempaava keskustelu kokonaisuudessaan Soundcloudista, Apple Podcasteista tai Spotifysta.

Jaa

Vaikuttajasta


Marketing & Sales Director, Podcaster
Solteq Oyj
#myyntijohtajuus #markkinointi
#b2basiakaskokemus

Minna Ruusuvuori on asiakaskeskeisen myynninjohtamisen ammattilainen. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus vaativista myynnin ja markkinoinnin tehtävistä erilaisista digitalisaatio-, ohjelmisto- ja palveluyrityksistä. Tällä hetkellä hän toimii teknologiayhtiö Solteqissa markkinoinnista ja myynnistä vastavana johtajana. Digitaalisuuden nitominen osaksi uusia liiketoimintamalleja on hänelle sydämen asia, sillä hän uskoo kokonaisvaltaiseen ajatteluun yritysten menestyksen lähteenä. Minnan erityisenä intohimona on asiakaskokemuksen syvimmän olemuksen ymmärtäminen ja sen kehittäminen B2B-liiketoiminnassa. Hän on tutkinut hyvän B2B-kokemuksen anatomiaa suomalaisissa yrityksissä ja on yksi viiden asiantuntijan muodostamaa kirjailijaryhmää, jonka teos ”Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B -johtajan” opas julkaistaan keväällä 2021 (Alma Talent). Lisäksi Minna pyörittää myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen teemoja monipuolisesti käsittelevää Myyntijohtajan aamukahvilla -podcastia.

Jätä kommentti