Myyntijohtajan aamukahvilla: Vieraana Susanna Paloheimo – puhetta asiakaskokemuksesta

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tässä jaksossa keskustellaan Susanna Paloheimon kanssa asiakaskokemuksesta ja kuinka se on läsnä kaikkialla.

Myyntijohtajan aamukahvilla toisen kauden teemana on asiakkaan matka aina yrityksen strategiavalinnoista brändi- ja ostokohtaamisten ja kokemusten kautta itse yhteistyöhön, kokemukseen asiakkudesta sekä kumppanuuden jatkuvuudesta.

Kuuntele lisää Myyntijohtajan aamukahvilla -podcastia täältä. 

Jaa

Vaikuttajasta

Minna Ruusuvuori

Marketing & Sales Director, Podcaster
Solteq Oyj
#myyntijohtajuus #markkinointi
#b2basiakaskokemus

Minna Ruusuvuori on asiakaskeskeisen myynninjohtamisen ammattilainen. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus vaativista myynnin ja markkinoinnin tehtävistä erilaisista digitalisaatio-, ohjelmisto- ja palveluyrityksistä. Tällä hetkellä hän toimii teknologiayhtiö Solteqissa markkinoinnista ja myynnistä vastavana johtajana. Digitaalisuuden nitominen osaksi uusia liiketoimintamalleja on hänelle sydämen asia, sillä hän uskoo kokonaisvaltaiseen ajatteluun yritysten menestyksen lähteenä. Minnan erityisenä intohimona on asiakaskokemuksen syvimmän olemuksen ymmärtäminen ja sen kehittäminen B2B-liiketoiminnassa. Hän on tutkinut hyvän B2B-kokemuksen anatomiaa suomalaisissa yrityksissä ja on yksi viiden asiantuntijan muodostamaa kirjailijaryhmää, jonka teos ”Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B -johtajan” opas julkaistaan keväällä 2021 (Alma Talent). Lisäksi Minna pyörittää myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen teemoja monipuolisesti käsittelevää Myyntijohtajan aamukahvilla -podcastia.

Kommentointi on suljettu