Neljä nyrkkisääntöä henkilöbrändäykseen!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kuka sinä oikein olet? Tai oikeastaan, minkälaisen kuvan haluat itsestäsi muille antaa?

Ammatillinen maine, henkilöbrändi on asia, jota itse kukin pystyy muokkaamaan ja kehittämään haluamakseen. Ihan sormia napsauttamalla sinusta ei tule kerralla oman alasi gurua somessa, vaan työ on tehtävä järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti.

Tärkeintä ammattisinuutesi rakentamisessa ei ole pelkästään se kanavissa näkyminen, vaan se viesti, millä kerrot itsestäsi ja tekemisistäsi. Ja ennen kaikkea, MIKSI haluat rakentaa henkilöbrändin itsellesi. Jos alat puuhastelemaan puuhastelemisen ilosta, niin ollaan menossa ns. perse edellä puuhun. Eihän siitä mitään tule ja innostus lopahtaa alkuunsa, kun touhuat ilman päämäärää.

Tässäpä siis neljä nyrkkisääntöä, joilla brändäät itsesi onnistuneesti!

👊 Miksi? Älä ala tekemään jotain vain koska muutkin tekevät. Mieti, miksi alat rakentamaan itsellesi henkilöbrändiä.

👊 Mistä haluat ihmisten tuntevan sinut? Neliöt Liikkuu joillakin, mutta mikä liikuttaa sinua? Mihin haluat nimesi ja oman tekemisesi yhdistettävän?

👊 Tuota arvoa luovaa sisältöä. Henkseleiden paukuttelijaa ei jaksa kuunnella kukaan, ainakaan pitkään.

👊 Sitoudu. Rakenna ja ideoi itseäsi ja sisältöäsi määrätietoisesti!

Lisää Digivinkkejä ja Ihan Diginä -jaksoja löytyy Verkkiksen Tube-kanavalta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti