Online-valmennus: Opit 1990 luvulta ja nykyajasta – miten kriisikonsultti tarttuu kriisin synnyttämiin ongelmiin?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kriisissä aktiivisella on aina mahdollisuus. 1990 -luvun pahimman laman aikanakaan kaikki ei pysähtynyt. Osa entisten kriisien selviytymiskeinoista on edelleen toimivia, mutta uudet teknologiat ja työtavat antavat yrityksille vielä laajemman keinovalikoiman selviytymiseen. Jotkut voivat jopa kääntää tilanteen voitoksi ja uudistaa toimintansa ja saavuttaa ratkaisevasti vahvemman kilpailuaseman.

Tässä valmennuksessa opit:

  • Mitä kriisissä pitää tehdä ja missä järjestyksessä
  • Miten varmistat oman ja organisaatiosi toimintakyvyn
  • Mitkä ovat yleisimmät ansat ja miten ne vältetään
  • Miten parannat kykyä ennakoida kriisin kulkua ja samalla tehdä oikeita toimenpIteitä oikeaan aikaan?
  • Millaiset ratkaisut myyvät kriisin aikana?
  • Mikä merkitys on asenteella, miten voit tartuttaa oikeita asioita?

 

Mitä konkreettista sinä saat?

  • Selkeät ohjeet siihen, miten johdat kriisissä
  • Konkreettisia ideoita myyntiin ja markkinointiin
  • Työkaluja strategisesti viisaiden päätösten tekoon
  • Esimerkkejä ongelmanratkaisuun

 

Kenelle

  • Yrittäjille ja pk-yritysten johtoryhmän jäsenille

 

Valmentaja:

  • Pasi Sillanpää oli itse yrittäjänä 1990 -luvun lamassa ja on uransa aikana työskennellyt kolmessa yrityksessä, jotka ovat kokeneet merkittävän kriisin. Viimeiset 17 vuotta Pasi on konsultoinut yrityksiä johtamisessa ja markkinoinnissa. Mukana myös useita kriisiyrityksiä. Pasi on myös tutkinut sitä, mistä elementeistä syntyy hyvä strateginen päätös ja on valmistelemassa siitä kirjaa, jossa arvioidaan myös koronakriisin vaikutuksia.

 

Toteutus:

  • Toteutus live-webinaarina verkossa, osallistujat voivat esittää kysymyksiä valmentajalle. Pituus 2,5 tuntia.

 

Hinta:

  • Hinta 149 € / hlö  + ALV.

 

 

Lisätietoja: info(at)bonfire.fi

Jaa

Vaikuttajasta

Pasi Sillanpää

Strategisti
Kuudes Aisti Oy
#strategia #markkinointi
#viestintä

Strategiatyön ja markkinoinnin ammattilainen Pasi Sillanpää tuntee erottuvien strategioiden ja markkinointikonseptien lainalaisuudet. Hän tuntee strategiatyötä tiedon jalostamisesta ja päätöksenteon kautta toimeenpanoon. Pasi sekä auttaa yrityksiä tekemään parempia päätöksiä ja johtamaan muutosta että puhuu ja kirjoittaa aktiivisesti aiheen ympäriltä.

Jätä kommentti