Ossi Ahto peräänkuuluttaa suoraviivaista tekemistä Nordic Business Forumissa

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ossi Ahto inspiroitui Nordic Business Forumissa Sara Blakelyn suoraviivaisesta ja rohkeasta tyylistä viedä asioita eteenpäin.

“Tekemällä työtä suoraviivaisesti pääsee pitkälle. Sara Blakely kertoi lavalla, että hän sai tuotteitaan isoihin tavarataloketjuihin myyntiin – ihan vaan soittamalla heille sitkeästi.

“Omalla alallani markkinoinnissa on hyvin tyypillistä, että suoraviivaisen tekemisen sijaan jäädään viilaamaan pilkkua ja pamautetaan se ns. täydellinen tuotos ulos ja katsotaan miten se elää. Itse kannatan suoraviivaisempaa ajattelutapaa: ei tarvitse aina olla täydellistä, tärkeintä on saada nopeasti ulos jotakin, jota korjataan ja parannellaan matkan varrella.”

Jaa

Vaikuttajasta

Ossi Ahto

CMO
Touhula Varhaiskasvatus
#markkinointi
#kasvu #brändi

Ossi Ahto on tehnyt töitä markkinoinnin, viestinnän ja myynnin parissa 20 vuotta. Ossin työnantajina ovat aiemmin toimineet mm. Google, jossa Ossin vastuulla oli YouTuben liiketoiminta Suomessa sekä Hartwall, jossa Ossi lanseerasi Heinekenista Suomen ensimmäistä premium-olutbrändiä. Tällä hetkellä Ossi luotsaa Suomen suurimman päiväkotiketjun Touhulan markkinointia ja viestintää. Ossi on myös yksi Bulkista Brändiksi -kirjan kirjoittajista ja erityisen lähellä hänen sydäntään on markkinointi liiketoiminnan kasvun ajurina ja tähän liittyvät teemat. Vapaa-ajalla Ossin löytää triathlonin tai perheen parista.

Jätä kommentti