Podcast markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Yhä useampi mobiiliajan sisällön kuluttaja kuuntelee podcasteja. Mikä podcast on? Miksi podcastaaminen on nousussa? Mitä hyötyä yrityksen omasta podcastista voi olla yrityksen brändille?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan podcastista ja podcastaamisesta brändin rakentamisen välineenä.

Jakson sisältö:

?Mikä podcast on?
?Kurkistus podcastaamisen lyhyeen historiaan
?Podcastaaminen Yhdysvalloissa ja Euroopassa
?Podcastaamisen kasvuun liittyvät trendit
?Miksi podcastaaminen on niin kovassa kasvussa?
?Mitä podcastaamiseen tarvitaan?
?Onko podcastaaminen vaikeaa?
?Mitä hyötyä podcastaamisesta voi yritykselle olla?
?Miten oman podcastin suosiota voi mitata?

?Lue jaksoa koskeva teema-artikkeli ja katso, mitä podcasteja me eminaattorit kuuntelemme Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin lisäksi: emine.fi/podcast115

⏱Jakson kesto: 35:22 min

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai. Susanna tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi moderniin työnantajabrändin rakentamiseen. Se on kehitetty erityisesti modernien kasvuyritysten skaalautumistarpeita ajatellen.

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti