Podcast markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Yhä useampi mobiiliajan sisällön kuluttaja kuuntelee podcasteja. Mikä podcast on? Miksi podcastaaminen on nousussa? Mitä hyötyä yrityksen omasta podcastista voi olla yrityksen brändille?

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa puhutaan podcastista ja podcastaamisesta brändin rakentamisen välineenä.

Jakson sisältö:

💎Mikä podcast on?
💎Kurkistus podcastaamisen lyhyeen historiaan
💎Podcastaaminen Yhdysvalloissa ja Euroopassa
💎Podcastaamisen kasvuun liittyvät trendit
💎Miksi podcastaaminen on niin kovassa kasvussa?
💎Mitä podcastaamiseen tarvitaan?
💎Onko podcastaaminen vaikeaa?
💎Mitä hyötyä podcastaamisesta voi yritykselle olla?
💎Miten oman podcastin suosiota voi mitata?

🔗Lue jaksoa koskeva teema-artikkeli ja katso, mitä podcasteja me eminaattorit kuuntelemme Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin lisäksi: emine.fi/podcast115

⏱Jakson kesto: 35:22 min

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai. Susanna tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi moderniin työnantajabrändin rakentamiseen. Se on kehitetty erityisesti modernien kasvuyritysten skaalautumistarpeita ajatellen.

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti