Reilut kolme pointtia myyntityöstä

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Millaisia kokemuksia sinulla tulee ensimmäisenä mieleen, jos sinulta kysytään elämäsi parhaita kokemuksia asiakkaana; mikä oli se hetki jossa myyjä teki todella hyvää työtä ja koit saaneesi ylivertaista palvelua? Entä jos kysyn, millaisia huonoja kokemuksia asiakkaan roolissa sinulla on? Ja kumpia näistä tulee arjessa useammin vastaan?

Tässä podcastissa avaan hieman omia kokemuksiani yritysjohtajana, päivittäisten kylmäsoittojen ja erilaisten myyntikontaktien kohteena. Annan myös reilut kolme pointtia eli tarkalleen ottaen neljä vinkkiä, joita noudattamalla myyjän ensikontaktit saattaisivat olla asiakkaan näkövinkkelistä mukavampia, ja ehkäpä myös myyjälle menestyksellisempiä.

Löydät tämän podcastini sekä muut blogini & videot osoitteesta: johtajuus.net/

 

Jaa

Vaikuttajasta

Kai Kaasalainen

Toimitusjohtaja
Tamro Oyj
#Johtaminen #Terveys
#12aamupuuroa

Jätä vastaus