Things+ podcast: Ovatko suunnittelijat uusia johdon konsultteja, tai päinvastoin? Vieraana Stefan Moritz, McKinsey design (S1E6)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Things+ poikkeuksellisesti englanniksi vieraan vuoksi:

Are designers the new management consultants? Are management consultants becoming designers? Who better to answer the question than Stefan Moritz from McKinsey design.

Stefan Moritz, McKinsey Design

Things+ is a podcast where observations and thoughts about the ongoing paradigm shift are casually discussed. The change is looked at from perspectives of different disciplines including business, design, and strategy.

Viewpoints differ as the hosts’ professional backgrounds vary. The differing perspectives are then bridged together with empathy and curiosity.

Team Things+:

Petri Lattu (head of strategy, Dunning, Kruger & Associates) explores the futures and designs better versions of them.

Liisa Holma (experience transformation lead, Tieto) builds improved, more meaningful ways of working for organisations.

Ulla Jones (customer experience lead, DNA) enhances organisations’ design capabilities to the next level.

Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) combines  the parallel realities of design, marketing, experiences, and brand.

The variety of viewpoints is increased every now and then with visitors.

You can find the podcast on the following platforms:

Spotify

SoundCloud 

iTunes

Overcast

Stitcher

For discussions and comments were also on Twitter:

twitter.com/thingspluspod

Jaa

Vaikuttajasta

Liisa Holma

CEO
Un/known
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.

Kommentointi on suljettu