Some myynnin vivuttajana – muista nämä 3 asiaa!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Sosiaalinen media on parhaimmillaan tehokas kanava tulevien asiakkaiden tavoittamiseen. Puhdas kaupallinen metelöinti hukkuu helposti somefeediin, joten puhdasta myyntirummutusta sisältävät päivitykset voi suosiolla unohtaa. Miten myyjän tulisi siis somessa viestiä ja millaisia asioita tavoitella?

  1. Tee itsesi näkyväksi. Ole esillä valitsemassasi sosiaalisen median kanavassa, keskustele ja kommentoi. Tutustu tuleviin asiakkaisiin ja aloita luottamuksen rakentaminen.
  2. Pelkkä somepöhinä ei kuitenkaan riitä. Mikäli havittelet myös kaupallisia onnistumisia, pitäisi muistaa tuoda esille oma osaamisesi. Mihin teemaan / asiantuntemukseen / aihepiiriin nimesi liitetään?
  3. Ole aidosti innostunut omasta aiheestasi! Anna intohimosi paistaa sisällöistäsi ja pyri auttamaan niiden avulla myös muita. Kuinka helppoa onkaan lähteä sellaisen ihmisen tarinaan mukaan, joka on aidosti innostunut asiastaan!

 

Lisää somevinkkejä YouTubesta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti