Sosiaalisen median trendit HR-markkinoinnissa vuonna 2020

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa esitellään seitsemän HR-markkinoinnin näkökulmasta tärkeää sosiaalisen median trendiä ja suuntausta vuodelle 2020. Valitsin nämä sosiaalisen median trendit nimenomaan HR-markkinointikulmalla.

?Jakson kuvaussivu ja jaksoa koskeva teema-artikkeli: emine.fi/podcast118

⏱Jakson kesto: 30:41 min

Sosiaalisen median trendit vuodelle 2020:

1️⃣ Helposti kulutettavan, visuaalisen sisällön suosion kasvu.

2️⃣ Tykkäämis-painikkeen poistumisen vaikutus sisältösuunnitteluun ja algoritmin vivuttamiseen.

3️⃣ Talent-vaikuttajien strategisempi hyödyntäminen HR-markkinoinnissa.

4️⃣ Lokalisoinnin hyödyntäminen.

5️⃣ Sosiaalisen dialogin tarpeen korostuminen.

6️⃣ H2H – Ihmiseltä ihmiselle äänensävyn ja vaikuttamisen korostuminen.

7️⃣ Sisältömarkkinoinnin merkityksen säilyminen erityisesti B2B- ja asiantuntijapuolelle suuntautuvassa somemarkkinoinnissa.

Vaikuttava työnantajabrändi© -podcastista

Eminen Susanna Rantasen käsikirjoittama ja juontama Vaikuttava Työnantajabrändi© -podcast on suunnattu modernien kasvuyritysten johdolle, markkinoinnille ja HR:lle. Se ilmestyy joka maanantai.

Susanna tarjoilee varsin liiketoimintalähtöistä ja luovaa ajattelua talent-yleisöön vaikuttamiseksi.

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja markkinoinnin metodi työnantajabrändin rakentamiseen digitaalisia ja sosiaalisia markkinoinnin keinoja hyödyntäen.

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti