Bonfire.fi

Teknologiapolkuja: Nykypäivän markkinointi on teknologiaa – Vieraina Anni Ronkainen ja Hanna-Reetta Luukkainen

Kaupallinen yhteistyö: Accenture

Kauppa ei käy ilman teknologiaa. Teknologia-alan osaajat työllistyvät muun muassa kaupanalan yrityksiin. Keskon digijohtaja Anni Ronkainen kokee, että hänen uraansa ovat edistäneet hyvät esihenkilöt, jotka ovat osanneet olla sopivan vaativia. Keskon asiakasdatan hallinnan ja datapalvelujen kehityksen parissa työskentelevä Hanna-Reetta Luukkainen työskentelee analytiikan ja datan parissa, sillä markkinointiopintojen jälkeen häntä alkoi kiinnostaa digitaalinen liiketoiminta.

“On hyvä ajatella teknologiaa laajemmin, koska sitä voi lähestyä niin monesta kulmasta. Ei kaikkien tarvitse olla niitä devaajia tai arkkitehteja. Jos ymmärrät mitä teknologia tuo asiakkaillesi tai mitä se vaatii yritykseltä että pysytään mukana kilpailussa, on se todella merkityksellistä.” – Anni Ronkainen

Kuuntele lisää Teknologiapolkuja täällä!

Milja Köpsi

Ohjelmisto- ja e-business ry

#mimmitkoodaa-ohjelman vetäjä

#mimmitkoodaa ohjelman vetäjä, ihan oikea ritari. Tärkeät jutut elämässä mm. inhimillisyys, ihmiset, tasa-arvo, diversiteetti sekä elinikäinen oppiminen.

Lisää vaikuttajalta Milja Köpsi


Lisää kategoriasta Kestävä kehitys