Things+ podcast: Asuminen ja yhdessä kehittäminen – vieraana Anna Tapio

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Asuntomessut täyttävät tänä vuonna 50 vuotta. Messujen historia on todellinen läpileikkaus aikakausien asumisen realiteeteista ja aspiraatioista, uusvanhoista pakettikartanoista yhteiskäyttöautoihin.

Keskustelemme ’edestä huutelijaksi’ itsensä luonnehtivan, Suomen Asuntomessujen toimitusjohtajan, Anna Tapion kanssa suomalaisten asumisen tarpeiden muutoksesta, fyysisten rakennusten rajoitteista ja muunneltavuuspaineesta.

Opimme myös, miksi Anna on palvelumuotoilun puolestapuhuja. Hän pitää konkreettista esimerkittämistä ja oivalluttamista tärkeinä ajattelun ja lopulta käyttäytymisen muokkaajina. Pienikin messuilta saatu kestävän kehityksen idean poikanen, saattaa poikia rohkeita valintoja mitä yllättävimmissä paikoissa ja se jos mikä, sanoo Anna, on palkitsevaa.

Äänessä Things+ jengistä Petri, Ulla ja Liisa.

————–

Things+ on podcast, jossa havainnoidaan vapaamuotoisten keskustelujen kautta käynnissä olevaa murrosta. Sitä tulkitaan liiketoiminnan, designin ja strategian lähtökohdista.

Näkökulmat ovat moninaisia ja keskustelijoiden kokemuspohja laaja, mutta kaiken yhdistävät tekijät ovat uteliaisuus ja empatia.

Team Things+:
Petri Lattu (creative strategist, Marketing Clinic) katsoo tulevaisuuksiin ja muotoilee niistä uusia ja parempia.
Liisa Holma (offering lead, customer experience design & innovation, Marketing Clinic) rakentaa organisaatioille uutta ja merkityksellisempää tapaa toimia.
Ulla Jones (customer experience lead, DNA) johdattaa yritysten design-kyvykkyyksiä uudelle tasolle.
Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) yhdistää designin ja markkinoinnin, kokemuksen ja brändin rinnakkaiset todellisuudet.

Näkökulmien moninaisuutta vahvistetaan edelleen vierailevilla keskustelijoilla.

Kuuntele itsellesi sopivimmalla alustalla:
Spotify
Soundcloud
iTunes

Osallistu keskusteluun:
twitter.com/thingspluspod

Jaa

Vaikuttajasta

Liisa Holma

Offering lead, experience
design and innovation
Marketing Clinic
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Ihmisillä ja inhimillisyydellä on valtava vaikutus yrityksen menestykseen, oli kyse asiakkaista, työntekijöistä, tai muista sidosryhmistä. Tavoitteeni on auttaa yrityksiä menestymään hyödyntämällä inhimillisiä piirteitä ja toimimalla viisaasti ihmisten kanssa yhdessä. Vain ajassa kiinni oleva ja toteutunut strategia on tehokas, ja vain huomioimalla ihmiset heti strategian suunnittelun alusta saakka voidaan tehdä ajassa eläviä, toteutettavia strategioita. Toimin konsulttina, ja opin asiakkailta ja kollegoilta päivittäin uutta. Jaan oivalluksia ja oppimaani LinkedInissä, Instagramissa, ja Twitterissä. Lisäksi teen yhdessä ihanan Things+ -jengin kanssa podcastia: https://www.soundcloud.com/thingspluspod

Jätä kommentti