Things+ podcast: Lyhyt vs. Pitkä aikaväli

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Things+ pääsi vihdoin aiheeseen, jota on luvattu koko alkusyksy: lyhyt vs. pitkä aikaväli! 

Millä aikavälillä liiketoimintaa tulisi suunnitella ja miten valittu aikajänne vaikuttaa yrityksen kunnianhimoon. Miksi aikajänne on monessa yrityksessä niin lyhyt, ja voiko asiaan vaikuttaa jotenkin. 

Ulla, Liisa, Sampo ja Petri keskustelevat tulevaisuudesta.

Things+ on podcast, jossa havainnoidaan vapaamuotoisten keskustelujen kautta käynnissä olevaa murrosta. Sitä tulkitaan liiketoiminnan, designin ja strategian lähtökohdista.

Näkökulmat ovat moninaisia ja keskustelijoiden kokemuspohja laaja, mutta kaiken yhdistävät tekijät ovat uteliaisuus ja empatia.

Team Things+

    • Liisa Holma (offering lead, customer experience design & innovation) rakentaa organisaatioille uutta ja merkityksellisempää tapaa toimia.
    • Petri Lattu (man with a mission) katsoo tulevaisuuksiin ja muotoilee niistä uusia ja parempia.
    • Ulla Jones (customer experience lead, DNA) johdattaa yritysten design-kyvykkyyksiä uudelle tasolle.
    • Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) yhdistää designin ja markkinoinnin, kokemuksen ja brändin rinnakkaiset todellisuudet.

 

Näkökulmien moninaisuutta vahvistetaan edelleen vierailevilla keskustelijoilla.

Kuuntele itsellesi sopivimmalla alustalla:
Spotify
Soundcloud
iTunes

Osallistu keskusteluun: twitter.com/thingspluspod

 

Jaa

Vaikuttajasta

Liisa Holma

CEO
Un/known
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.

Kommentointi on suljettu