Things+ podcast: Työn tulevaisuus, vieraana Aku Varamäki (S1E4)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Episodi 4 ja iso aihe: työ ja sen tulevaisuus. Ensimmäisenä vieraanamme työpäivämuotoilija Aku Varamäki.

twitter.com/akuvaramaki

—-

Things+ on podcast, jossa havainnoidaan vapaamuotoisten keskustelujen kautta käynnissä olevaa murrosta. Sitä tulkitaan liiketoiminnan, designin ja strategian lähtökohdista.

Näkökulmat ovat moninaisia ja keskustelijoiden kokemuspohja laaja, mutta kaiken yhdistävät tekijät ovat uteliaisuus ja empatia.

Team Things+:
Petri Lattu (head of strategy, Dunning, Kruger & Associates) katsoo tulevaisuuksiin ja muotoilee niistä uusia ja parempia.
Liisa Holma (experience transformation lead, Tieto) rakentaa organisaatioille uutta ja merkityksellisempää tapaa toimia.
Ulla Jones (customer experience lead, DNA) johdattaa yritysten design-kyvykkyyksiä uudelle tasolle.
Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) yhdistää designin ja markkinoinnin, kokemuksen ja brändin rinnakkaiset todellisuudet.

Näkökulmien moninaisuutta vahvistetaan edelleen vierailevilla keskustelijoilla.

Kuuntele itsellesi sopivimmalla alustalla:
SoundCloud: https://bit.ly/2HmiZ3A
Apple: https://apple.co/2vZ9WAq
Spotify: https://spoti.fi/2HgVeLf
Stitcher: https://bit.ly/2Yw3JIu
Overcast: https://bit.ly/30oRFdK

Osallistu keskusteluun:
twitter.com/thingspluspod

Jaa

Vaikuttajasta

Liisa Holma

CEO
Un/known
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.

Kommentointi on suljettu