Things+ podcast: The role and meaning of design. Guest: John Oswald, Method London

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

In early 2020 Things+ travelled to London. During our visit we had the chance to get great people to come as guests such as John Oswald from Method London to the podcast.

We talked with John about the role and meaning of design. The conversation went from how design and strategy consulting are related to how to build the perfect design team, and why many design agencies are located in old industrial buildings.

All thingsplussers were present: Sampo, Ulla, Petri & Liisa are also part of this podcast.

—-

Things+ is a podcast where observations and thoughts about the ongoing paradigm shift are casually discussed. The change is looked at from perspectives of different disciplines including business, design, and strategy.

Viewpoints differ as the hosts’ professional backgrounds vary. The differing perspectives are then bridged together with empathy and curiosity.

Team Things+:
Petri Lattu (Mr Design & Strategy Guru) explores the futures and designs better versions of them.
Liisa Holma (Head of Customer Experience Design & Innovation) builds improved, more meaningful solutions and ways of working for people and organisations.
Ulla Jones (Customer Experience lead, DNA) enhances organisations’ design capabilities to the next level.
Sampo Axelsson (Senior Advisor, Brand & Experience, Miltton) combines the parallel realities of design, marketing, experiences, and brand.

The variety of viewpoints is increased every now and then with visitors.

You can find the podcast on the following platforms:
Spotify
SoundCloud
iTunes
Overcast
Stitcher

For discussions and comments were also on Twitter:
twitter.com/thingspluspod

Jaa

Vaikuttajasta

Liisa Holma

CEO
Un/known
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.

Kommentointi on suljettu