Things+ podcast: Tunneohjeistus yrityksille ja inho voimavarana. Vieraana Camilla Tuominen <3 (S2E5)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Things+ podcast menee tunteisiin, kun vieraaksi saadaan Camilla Tuominen.  Camillan kanssa puhutaan siitä edistävätkö tunnekoulutukset liiketoimintaa vai työhyvinvointia. Mietimme sanojen ja kielen tärkeyttä – miten sanat ymmärretään ja miksi kuvia tarvitaan? Onko kyse yksilön vai yhteisön osaamisesta?

Petriä ahdistaa tunteista puhuminen ja Sampo joutui jäämään pois työ/perhesyistä. 

——-

Things+ on podcast, jossa havainnoidaan vapaamuotoisten keskustelujen kautta käynnissä olevaa murrosta. Sitä tulkitaan liiketoiminnan, designin ja strategian lähtökohdista.

Näkökulmat ovat moninaisia ja keskustelijoiden kokemuspohja laaja, mutta kaiken yhdistävät tekijät ovat uteliaisuus ja empatia.

Team Things+:

Petri Lattu (strategy, futures, design thinking and new frameworks) katsoo tulevaisuuksiin ja muotoilee niistä uusia ja parempia.

Liisa Holma (offering lead, customer experience design & innovation) rakentaa organisaatioille uutta ja merkityksellisempää tapaa toimia.

Ulla Jones (customer experience lead, DNA) johdattaa yritysten design-kyvykkyyksiä uudelle tasolle.

Sampo Axelsson (head of strategy, Miltton Creative) yhdistää designin ja markkinoinnin, kokemuksen ja brändin rinnakkaiset todellisuudet.

Näkökulmien moninaisuutta vahvistetaan edelleen vierailevilla keskustelijoilla.

Kuuntele itsellesi sopivimmalla alustalla:

Spotify
Soundcloud

iTunes

Osallistu keskusteluun:

twitter.com/thingspluspod

Jaa

Vaikuttajasta


CEO
Un/known
#strategia #muutos
#käyttäytyminen #johtaminen

Autan johtajia muovaamaan ja luomaan strategioita, jotka tarjoavat organisaatiolle selkeän ja innostavan suunnan. Ongelmanratkaisu on osaamiseni ydintä. Olen työskennellyt strategiarooleissa ja johtanut muutoshankkeita niin suurissa kuin pienissäkin yrityksissä. Minulla on myös kokemusta johtoryhmä- ja hallitustyöstä. Työssäni yhdistelen perinteisiä strategia- ja analyysityökaluja uuteen johtamisosaamiseen ja ihmiskeskeisiin työtapoihin. Näkemykseni mukaan onnistumiseen tarvitaan hyvän suunnitelman ja innostavan tavoitteen lisäksi yhteinen selkeys sekä toimiva kulttuuri. Kirjoitan kirjaa B2B-asiakaskokemuksesta yhdessä neljän muun alan asiantuntijan kanssa. Alma Talent julkaisee kirjan maaliskuussa 2021.

Kommentointi on suljettu