Kasvuyrittäjä Timo Lappi kertoo kolme syytä, miksi haluaa kokea Nordic Business Forumin vuosittain:
- Erinomainen paikka kohtaamisiin, koska NBF:ssä saa sellaisia kohtaamisia, joiden sopiminen voisi viedä muuten kuukausia. Plussana ihmiset on avoimella asenteella liikkeellä.
- Maailma pienentyy, kun ääsee kerran vuodessa pysähtymään ja kuulemaan globaaleja trendejä.
- Uusia yllättäviä ajatuksia, joita voi tankata lisää tapahtuman jälkeen kirjoista.
”Eniten minua on tänään mietityttänyt, miten viestiä asioista selkeällä tavalla. Suomalaiset ovat hyviä tekemään tuotteita, mutta viestiminen ontuu. Me törmätään yli tuhanteen markkinointiviestiin päivässä, mikä tarkoittaa, että ihmisen mielenkiinto pitäis voittaa 8 sekunnissa .”