HR

Vaikuttaminen & Vaikuttava Työnantajabrändi

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Vaikuttava Työnantajabrändi -konseptin ja metodin nimi ei ole sattumalta “vaikuttava”. Siihen on syynsä ja avaan niitä syitä tässä jaksossa.

Markkinoinnin ja viestinnän kenttä on muuttunut ihan valtavan radikaalisti digitaalisten ja sosiaalisten alustojen aikakaudella. Kun viestien välittäjiä on paljon, vaikuttavuuden rooli korostuu entisestään.

?Aina silloin tällöin meitä haastetaan kysymällä:
“Mitä erityistä tässä on? Me olemme viestineet näistä asioista jo pitkään.”

Mutta onko yleisönne havahtunut viestiinne, kääntynyt kuuntelemaan, kiinnostunut, alkanut seuraamaan ja muuttanut lopulta toimintaansa haluamallanne tavalla viestienne seurauksena? Siitähän on lopulta kyse.

Vaikuttavasti viestivät työnantajayritykset eivät pode työnantajakuvahaasteita tai rekrytointiongelmia. Sillä niillä se vaikuttavuus lopulta mitataan.

Kuka tahansa voi oppia vaikuttavampaa viestintää ja markkinointia. Aloita esimerkiksi kuuntelemalla tämä podcast-jakso.

?Jakson kuvaussivu: https://emine.fi/podcast74/

⏱Jakson kesto: 24:31 min

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttava työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti