HR

Vaikuttava työnantajabrändi: Talent-yleisöön vaikuttamisen 5 trendiä vuonna 2019

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Tässä Vaikuttava Työnantajabrändi -podcastin jaksossa käydään läpi, mitkä 5 trendiä korostuvat talent-yleisöön vaikuttamisessa vuonna 2019.

Vuosi 2018 jää historiaan sosiaalisten medioiden myllerryksen vuotena. Nämä myllerrykset laittoivat monen yrityksen some-markkinoinnin pelimerkit uuteen järjestykseen. Uuteen vuoteen siirtyessä on tärkeää arvioida, miten hyvin vaikutimme haluamiimme talent-yleisöihin tänä vuonna, ja onko syytä pohtia tekemistä uudelleen ensi vuotta ajatellen.

5 Talent-yleisöön vaikuttamisen trendiä vuonna 2019

#1 Sisältömarkkinoinnin rooli vahvistuu markkinointipaletissa
#2 Strategian korostuminen
#3 Kohdeyleisöymmärryksen rooli kasvaa – outside-in -ajattelu voimistuu
#4 Viestin selkeyden ja yksinkertaistamisen korostuminen
#5 Keskittyminen yleisön suuren koon sijaan yleisön laatuun ja sitoutumisen asteeseen

Jakson kesto: 41:07 min

Vaikuttava Työnantajabrändi© on Eminen Susanna Rantasen kehittämä konsepti ja moderni työnantajabrändin rakentamisen metodi, joka on kehitetty nopeasti kasvavien ja skaalautuvien yritysten erityistarpeisiin.

Jaa

Vaikuttajasta

Susanna Rantanen

Co-Founder & CEO
Emine Oy
#Vaikuttavampi työnantajabrändi
#HR-markkinointi

Jätä kommentti