Välitätkö sinä asiakkaastasi?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

”Jos sä et välitä tulevasta asiakkaastasi, miksi ihmeessä hänen tulisi välittää sinusta ja valita juuri sut?”

Huomio ja fokus – kun ne keskitetään yhteen asiaan, alkaa hyvin todennäköisesti myös tuloksia syntyä. Kun huomio taas hajautetaan liian laajalle, huomataan yllättäen, ettei vaikuttavaa lopputulosta enää saada aikaiseksi. Markkinointiviestinnässä bongaa turhan usein, että fokus on hukassa: Asiakkaiksi on valittu kaikki mahdolliset yritykset ja näin ollen viesti on puuroutunut harmaaksi ja mitäänsanomattomaksi. Menestykseen vaaditaankin rohkeus tehdä valintoja ja sen jälkeen sinnikkyys keskittyä. Tehokasta markkinointi on silloin kun se on:

  1. Kohdennettua
  2. Kiinnostavaa
  3. Koskettavaa
  4. Toistuvaa (en keksinyt 4. K:ta)

 

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti