Valmennus: LinkedIn myynnin välineenä

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mitä ”social selling” eli sosiaalinen myynti LinkedInissä käytännössä tarkoittaa? Mitä se mahdollistaa Sinulle ja kuinka toteutat sitä menestyksekkäästi?

 

Sosiaalinen myynti eli Social Selling on tuonut myyntiin aivan uuden ulottuvuuden, kun myynti ei ole enää kylmäpuheluita ja suljetuissa kirjekuorissa tehtyjä tarjouksia ja kilpailutuksia, vaan suoraviivaista ja henkilökohtaista vaikuttamista, asiakaspalvelua, henkilöbrändien rakentamista, kasvuhakkerointia, sosiaalisten suhteiden rakentamista ja hyödyntämistä, läsnäoloa ja auttamista, sekä sosiaalisen datan hyödyntämistä myynnissä eri tavoin. Ja Linkedin on parhaimmillaan juuri näiden asioiden mahdollistaja parhaasta päästä, erityisesti B2B-sektorilla, mutta entistä useammin myös tavoiteltaessa julkisen ja kolmannen sektorin päättäjiä, tai nyt jo kalliimpien tuotteiden osalta kuluttaja-asiakkaita.

 

Tässä koulutuksessa käydään läpi kaikki olennainen henkilökohtaisen vaikuttamisen ja henkilöbrändin vahvistamisen, ammatillisen verkostoitumisen, sosiaalisen datan löytämisen ja jalostamisen, asiakaskeskeisen presenssin, ja arvontuotannon puitteissa, unohtamatta kikkoja asiakastiedon entistä syvällisempään keräämiseen, suoraan ilmaiseen kontaktointiin, liidien generointiin, Sales Navigator – ja PointDrive -palveluiden parhaisiin käytänteisiin, ja moniin muihin tapoihin saada Linkedinistä kaikki mahdollinen teho irti myynnin tarpeisiin. Tämä koulutus menee syvemmälle Linkedinin kikkoihin ja pieniin jippoihin myynnin näkökulmasta, kuin yksikään muu koulutus Euroopassa!

 

Koulutukset räätälöidään aina asiakkaan tilannetta, toimialaa ja tarpeita vastaaviksi. Osallistujamäärälle ei ole rajoitusta, mutta on rajattu vain kunkin organisaation omalle henkilökunnalle, eikä koulutukseen saa myydä lippuja tai jakaa kutsua avoimesti oman organisaation ulkopuolelle. Koulutukset voidaan myös toteuttaa englanniksi.

 

KESTO:

4h, verkkokoulutus.

 

HINTA:

2400e + ALV.
Jos asiakkaalla ei ole omaa webinaarijärjestelmää, voidaan sellainen tuottaa 350e/sessio (alv 0%) hintaan kouluttajan kautta.

 

KOULUTTAJAKUVAUS:

Tom Laine on sosiaalisen median asiantuntijayritys HC Services Oy:n pääkouluttaja ja sosiaalisen median ammattikäytön asiantuntija. Tomin sosiaalisen median kirjoja ovat mm. ”Sosiaalisen median työkalut osaamisyhteisön kehittämisessä” (2011), ”Suhteellinen Rekrytointiteoria” (MIF 2012), ”Työnhakuopas” (Talentum 2014), sekä ”Henkilöbrändi” (Alma Media 2017). Lisäksi hän on julkaissut ilmaisen LinkedIn Megaoppaan, joka on ladattavissa osoitteesta http://linkedinopas.fi/.
Tom Laine tunnetaan yhtenä Euroopan johtavista LinkedIn-asiantuntijoista ja somerekrytoinnin edelläkävijöistä. Hän on toiminut somerekrytoijana Suomessa ja Englannissa useissa alan yrityksissä, aikanaan Englannissa hyödyntäen systemaattisesti sosiaalista mediaa työssään ensimmäisten rekrytoijien joukossa Euroopassa. Lisäksi Tom on toiminut Oraclen Channel Campaign Managerina Tanskassa vastaten Oraclen kumppanimarkkinointikampanjoista Suomessa ja Ruotsissa, ja perustanut Pohjoismaiden 1. sosiaalisen median toimintatapoihin erikoistuneen rekrytointialan yrityksen (BI-IT Solutions Oy, myyty VMP Groupille 2011).
Tom on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä. Tänä päivänä Tom kouluttaa Suomen lisäksi ympäri Eurooppaa, Venäjällä, Ukrainassa, sekä Lähi-Idässä, ja mahtuupa joukkoon koulutuksia Yhdysvaltoihin ja Aasiaankin.
Tom on myös Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä ja Suomen ensimmäisen Top Voices of Linkedin 2019 -kisan voittaja.

 

 

Lisätietoja info@bonfire.fi

Jaa

Vaikuttajasta

Tom Laine

Linkedin- ja rekrytointiasiantuntija
tomlaine.com
#SocialSelling
#LinkedIn #Rekrytointi

Tom Laine tunnetaan yhtenä Euroopan johtavista LinkedIn-asiantuntijoista ja somerekrytoinnin edelläkävijöistä, joka on rankattu Rise Globalin toimesta maailman 4. vaikutusvaltaisimmaksi HR-vaikuttajaksi. Tom on sarjayrittäjä, ja mm. perustanut Suomen 1. sosiaaliseen mediaan erikoistuneen rekrytointiyrityksen vuonna 2009. Tomin sosiaalisen median kirjoja ovat mm. ”Sosiaalisen median työkalut osaamisyhteisön kehittämisessä”, ”Suhteellinen Rekrytointiteoria”, ”Työnhakuopas”, sekä ”Henkilöbrändi". Lisäksi hän on julkaissut ilmaisen LinkedIn Megaoppaan, joka on ladattavissa osoitteesta http://linkedinopas.fi/. Tänä päivänä Tom kouluttaa organisaatioita Suomen lisäksi aktiivisesti Euroopassa, Venäjällä, Ukrainassa, ja Lähi-Idässä. Ps. Tom on myös Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä.

Jätä kommentti