Viestinnän mittaaminen: haastateltavana Nesteen Viestintäjohtaja Kaisa Lipponen

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Datan ja analytiikan hyödyntämisestä on lähiaikoina puhuttu paljon ja siksi myös kiinnostus viestinnän mittaamiseen on merkittävästi lisääntynyt. Viestinnän mittaaminen onkin saanut strategisen merkityksen viestinnän kentällä, ja sen arvon osoittaminen datan ja analytiikan avulla on mittaamisessa keskeisessä roolissa ja sillä on strateginen merkitys yritykselle.

Vuoden 2016 keväällä Nesteen konsernin viestintäjohtaja Kaisa Lipponen puhui Meltwaterin järjestämässä Digitalist Viestinnän Foorumissa siitä, kuinka polttoainebisneksessä voi olla cool, ja miten sosiaalinen media nopeasti omaksuttiin merkittäväksi osaksi Nesteen kaltaisen suuren konsernin viestintästrategiaa. Nyt, kaksi vuotta Viestinnän Foorumin jälkeen, Lipponen kävi Meltwaterin Mikonkadun toimistolla haastateltavana viestinnän mittaamisesta.

Lipposta haastattelee videolla Meltwaterin kehitysjohtaja Lotta Siutla. Nesteen tarina viestinnän mittaamisesta on kokonaisuudessaan luettavissa Meltwaterin sivuilta.

Jaa

Vaikuttajasta

Meltwater

Jätä kommentti