Vinkit 2020-luvun arvopohjaiseen myynnin johtamiseen

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Johtajuusviestinnän valmentaja Jukka Saksi kertoo vinkit 2020-luvun arvopohjaiseen myynnin johtamiseen. Se tarkoittaa, että myynnissä huomioidaan asiakkaiden, henkilöstön ja muiden sidosryhmien arvolataukset. Sidosryhmät tekevät enemmän arvopohjaisia valintoja kuin koskaan aikaisemmin. 2020-luvun myynnin johtamisen tulisi kyetä hyödyntämään sitä tietoa ja myös tukea myyntiä taitavalla viestinnällä.

Jaa

Vaikuttajasta

Jukka Saksi

Johtajuusviestinnän valmentaja
Johtajaonmedia.fi
#Johtaminen #Johtajuusviestintä #Mediallistuminen

Matka artesaanista kauppatieteiden tohtoriksi on ollut matka omaan johtajuuteen. Missiona uudistaa johtajuutta valmentamalla johtajia löytämään luontevan tavan viestimiseen sekä yritysten tukeminen matkalla monikanavaiseksi mediaksi.

Jätä kommentti