Voiko B2B yritys myydä somessa? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Lyhyesti vastaus on: “Kyllä voi.

Tuoreimmalla videolla keskustellaan siitä millaisia mahdollisuuksia sosiaalinen media tarjoaa B2B -yritysten myyntiin ja markkinointiin. Kanavajättiläiset kuten Google ja Facebook tarjoavat edullista mediatilaa, joissa voidaan kohdentaa yritysten viestintää juuri halutuille kohderyhmille. Viestinnän tulisi kuitenkin olla kiinnostavaa ja informatiivista, pelkän “Pyydä tarjous!” -mölinän sijaan. B2B -myynnissä korostuvat myös henkilökohtaiset suhteet ja luottamus, joiden syntymistä voidaan vauhdittaa asiantuntijoiden omien henkilöbrändien ja social sellingin avulla.

B2B-yrityksen modernin myynnin pyhäkolminaisuus:

  1. Sisältömarkkinointi
  2.  Henkilöbrändäys
  3. Social selling

 

Lisää digivinkkejä YouTube-kanavalta!

Jaa

Vaikuttajasta

Tiina Räisänen

Toimitusjohtaja, sanansaattaja
Verkkoasema Oy
#Moderni markkinointi
#Moderni myynti

Jätä kommentti