Bonfire.fi

Vuoden 2019 katsotuimmat Bonfire-videot

Katsotuimmat sisällöt 2019

Bonfire.fi-bisnesmediaan on tuotettu tänä vuonna upeita, tulisia sisältöjä yli 150 bisnesvaikuttajan toimesta. Listasimme vuoden katsotuimmat videot Bonfire.fi-bisnesmediassa. Videoiden aiheina muun muassa suomalainen startup-lupa, markkinointi ja rakkaus. Katso videot niin tiedät, mistä bisnesmaailmassa on tämän vuoden aikana puhuttu!

1. Vesterbacka katastrofaalisesta startup-luvasta: “Me yritetään välttää kasvun ja hyvinvoinnin syntymistä”

Video julkaistu 16.7.2019

Peter Vesterbacka antoi kesällä kovaa kritiikkiä Suomen startup-luvalle SuomiAreenassa 2019. Vesterbackan mukaan luvan tavoitteena pitäisi olla poistaa työperäisen maahanmuuton rajoitukset, mutta kun lupa oli ollut kesällä vuoden voimassa, reilusta 100 hakemuksesta vain 23 myönnettiin lupa.

“Voisimme saada Suomeen 5000 uutta firmaan sen sijaan että nyt saatiin reilu 20 uutta yritystä. Me yritetään välttää tällä hetkellä kasvun ja hyvinvoinnin syntymistä. Se ei voi olla yhdenkään suomalaiset intressi. Siksi sanon, että kyseiset toimijat, jotka ovat aiheuttaneet katastrofin ovat niitä pahimpia hyvinvoinnin vihollisia. On vaarallista, että meillä on sellaisia ihmisiä.”

Katso lisää Peterin ajatuksia videolta!

2. Riitta Hyppänen: Miten rakkaus muuttaa työelämää?

Video julkaistu 10.6.2019

Riitta Hyppänen keskusteli Perttu Pölösen kanssa siitä, miksi rakkaus ei kuulu työelämäkontekstiin. Perttu Pölönen on nuori futuristi, joka puhuu teknologiasta ja megatrendeistä, mutta sen lisäksi myös rakkaudesta ja inhimillisestä vallankumouksesta.

”Rakkaudesta puhuminen työelämässä herättää usein ihmetystä, mutta olemme Pertun kanssa yhtä mieltä siitä, että siitä pitäisi puhua enemmän. Pertun mukaan muuttuvien asioiden ohella on tärkeää kiinnittää huomiota myös niihin asioihin, jotka ei muutu – kuten esimerkiksi inhimillisyys ja rakkaus.”

Katso Riitan ja Pertun koko video!

3. Ossi Ahto: Markkinoinnin tavoitteet on aina johdettava suoraan liiketoiminnan tavoitteista

Video julkaistu 12.8.2019

Ossi Ahto ja Bonfiren Maria Sillanpää keskustelivat muun muassa siitä, mikä on markkinointijohtajan rooli markkinoinnin ja myynnin yhteispelissä ja miltä suomalainen markkinointikenttä näyttäytyy entisen googlelaisen näkökulmasta.

”Perinteisesti markkinointi ja myynti ovat olleet siiloissa. Mitä haastavammaksi toimintaympäristö muuttuu, sitä tärkeämmäksi tulee, että nämä kaksi olisi lähempänä toisiaan, ja että markkinointi ja myynti pelaisivat päivittäin samaan maaliin.”

Katso Ossin koko video!

Bonfire

Lisää vaikuttajalta Bonfire


Lisää kategoriasta Johtaminen